fredag 10. oktober 2008

Bloggliste

Etter ønske fra Kristin vil jeg nå vise hvordan jeg laget bligglisten som jeg bruker på bloggen min. Det fine med denne blogglisten er at man ikke bare får opp en liste med navnene på de andre bloggerne som man legger til, men det kommer også opp det siste innlegget som de andre bloggerne har publisert og hvor lenge det er siden det ble gjort. Når du er inne på utforming, så trykker du på legg til gadget så blar du til du finner bloggliste(denne er merket ny) Når du har lagt til denne, kan du konfigurere listen slik som du selv ønsker det i den menyen som du ser over. så må du legge til de bloggadressene som du ønsker å ha link til på siden din. håper dette var greit å forstå. lykke til.


3 kommentarer:

Bjørn - Tore`s IKT - blogg sa...

Hei Ole!
Flotte og informative blogger. Brukte din veiviser for å oppruste blogglista. Takk også for tipset om nettsida "ITpro". Veldig oversiktelig og lett å finne fram i. Ellers finnes det jo en jungel av programmer, og ofte vanskelig å vurdere hvor seriøst og gode de er også. Her er de jo kritisk vurdert.

Ole Eirik sa...

Hei Bjørn-Tore.
Jeg er glad for at du finner nytte i noe av det som jeg legger ut i bloggen min.
Du får ha en riktig god helg:)

Anonym sa...

Er det noen gadget for å finne ut noen form for statistikk om hvor mange som har besøkt bloggen din?

Per
psykoper.blogspot.com