fredag 3. oktober 2008

ITpro.no

Her har dere en nettside som jeg synes er veldig nyttig å bruke når jeg skal laste ned forskjellige nyttige programvarer. Fra denne siden har jeg lastet ned både photofiltre, spyboot og Screenhunter, men det finnes et hav av programvare på denne siden. men det beste er at denne nettsiden ser ut til å altid ha den siste versonen av programmene, og at du kan lese om programmene før du velger å laste dem ned, i tillegg har de forskjellige programvarene fått terningskast, å er vurdert opp mot forskjellige andre tilsvarende programmer. Jeg synes dette er et godt nettsted, som er forholdsvis enkel å finne frem på. om dere synes denne siden virker intresang så har jeg lagt en link til siden under koblinger, nederst på blogen min. jeg anbefaler at dere tar en titt på denne nettsiden om dere leter etter noen programvarer.

4 kommentarer:

Silje sa...

Hei!
Har vært inne på ITpro.no
Ved første øyekast synes jeg siden var litt rotete, og mye "virr-varr". MEN etter at jeg hadde brukt 5 minutter på å bli kjent med oppbygningen til siden, synes jeg egentlig at dette var en god side! :) Som jeg ser for meg at jeg blir å være innom med jevne mellomrom.

Ole Eirik sa...

Hei Silje.
Ja du har nokk rett i at siden kan virke litt rotete til å begynne med. Men det er mye bra greier å finn dær. Du får ha det riktig fint:)

kristin sa...

Hei Ole Eirik.
Fint tips. Jeg har brukt ei anna nettside til å laste ned de programmer jeg trengte. Gå på download.com. Der rangeres det med stjerner og både editor og brukere får ha en mening. Lett å finne fram og bruke. Lurer forresten på hvor du laget den fine blogglista di - jeg fikk ikke det med meg på forrige samling... Ønsker også å se hvem som publiserer og når det blir gjort. Kan du lage en liten blogg på det?

Ole Eirik sa...

Hei Kristin.
Jeg har vert inne på download.com å sedd, det er en god side med mye bra programvare, men jeg synes det er greit med ITpro sin side pga. at den er på Norsk. Nå har jeg gjort et forsøk på å lage en bruksveiledning på hvordan du skal sette opp blogglisten din for å få med hva som blir publisert og når det blir gjort. Håper den er til hjelp:)